İçeriksel Reklam Nedir?



Bağlamsal reklam sunulduğunda olduğu web sayfasının içeriğiyle doğrudan ilgilidir reklamcılıktır - Bu reklamcılıktır bağlamda çevresiyle birlikte.
Örneğin, dijital kameralar için Google'da yapılan bir arama, dijital kameralar hakkında bilgi sunan veya dijital kameralar satan web kredi notu düşüklere kredi veren bankalar sitelerine sponsorlu bağlantılar içeren bir sayfada sonuçlanır. Reklamlar içeriğinize göre aramanızla ilgilidir.
Yoğun trafiğe sahip web siteleri, aynı zamanda sitede kiralayanlara veya pop-up'lara yer veren pazarlamacılara alan kiralamasından da para kazanabilir. Bu durumda, reklamları yayınlayan taraf, görünecekleri sayfaların içeriğiyle ilgili reklamları seçer.
Çevrimiçi içeriğe dayalı reklamcılığın kökleri ilk olarak 1995'te kalıcı çerez teknolojisinin ortaya çıkmasıyla patlayan kişisel profillere dayanıyordu. Bununla birlikte, bireylerin sörf alışkanlıklarını şaşırtıcı bir şekilde ortaya koymaya dayalı bağlamsal reklamcılık , istilacı sayılırdı ve yıllara yayılan sayısız ankete göre, halkın çoğunluğu tarafından son derece sakıncalıydı; çoğu internet kullanıcısı içeriğe dayalı reklam yayınlamak için profilli olmak istememektedir.
Sürpriz profilleme yoluyla yapılan içeriğe dayalı reklamlara dayalı gerçek satışlar büyük ölçüde hayal kırıklığı yaratıyordu. Pazarlamacılar, insanların kişisel istilasına karşı direnişlerini hafife aldı. DoubleClick gibi büyük profilciler, çevrimdışı pazarlamacılarla birleşen teklifleri duyurduğunda, sörf alışkanlıklarını gerçek hayat isimlerine ve adreslerine eşleştiren üçgenlemeli veritabanlarıyla sonuçlanabilecek olan halkın öfkesi yitirildi. Baskı, hala ilgili pazarlama gücünü sağlayan daha az invaziv bir modele geçiş yapmaktaydı.
Çerez profillemesine değil, web sitesi içeriğine dayalı, modern içerikli reklamcılık modelleri, büyük başarılar görmektedir. Google, AdSense'le invaziv olmayan, kredi notuna bakmadan kredi veren bankalar içeriğe dayalı reklamları kolaylaştırdı . Overture, Kanoodle ve Quigo diğer içerik reklam brokerleridir. Burada, web sitenizde bir yere yerleştirilmiş içeriğe dayalı sponsorluk bağlantılarına sahip olmak için kayıt olabilirsiniz. Sitenizdeki bir görüntüleyen kişi sponsorlu bir bağlantıyı her tıkladığında, küçük bir komisyon kazanırsınız.
AdSense gibi hizmetlerin sunduğu içerikli reklamcılık, reklam veren ve herkes için harika bir nimettir. Bu, insanların istedikleri şeyi, istilacı ve popüler olmayan profillere dayanmadan, zamanında bulmasını kolaylaştırır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bir Parite Bit nedir?

Sistem Mimarisi Nedir?

Kaydırma çubuğu nedir?